Bc. Barbora Botheová

Diplomová práce

Focus Group v marketingovém výzkumu

Focus Group in Marketing Research
Anotace:
Diplomová práce se věnuje skupinovým rozhovorům v kvalitativním výzkumu. Popisuje kroky marketingového výzkumu. Rozlišuje kvantitativní a kvalitativní přístup. Poukazuje na metody sběru dat. Z jednotlivých metod se věnuje podrobně skupinovým diskusím. Aplikuje skupinový rozhovor v praxi. Zaměřuje se na interní záležitosti obchodního řetězce Kaufland formou rozhovoru se zaměstnanci. Zároveň zkoumá pohled …více
Abstract:
This thesis deals with group interviews in qualitative research. It describes the steps of marketing research. This work also distinguishes between quantitative and qualitative approach and refers to the methods of data collection. It descibes in details group discussions. This diploma thesis applies a group interview in practice. It focuses on internal matters of the retail chain Kaufland by the interviews …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2014
  • Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Oponent: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní