Focus Group v marketingovém výzkumu – Bc. Barbora Botheová
Bc. Barbora Botheová
Master's thesis
Focus Group v marketingovém výzkumu
Focus Group in Marketing Research
Anotácia:
Diplomová práce se věnuje skupinovým rozhovorům v kvalitativním výzkumu. Popisuje kroky marketingového výzkumu. Rozlišuje kvantitativní a kvalitativní přístup. Poukazuje na metody sběru dat. Z jednotlivých metod se věnuje podrobně skupinovým diskusím. Aplikuje skupinový rozhovor v praxi. Zaměřuje se na interní záležitosti obchodního řetězce Kaufland formou rozhovoru se zaměstnanci. Zároveň zkoumá pohled …viacAbstract:
This thesis deals with group interviews in qualitative research. It describes the steps of marketing research. This work also distinguishes between quantitative and qualitative approach and refers to the methods of data collection. It descibes in details group discussions. This diploma thesis applies a group interview in practice. It focuses on internal matters of the retail chain Kaufland by the interviews …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/yiq02/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2014
- Vedúci: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Projektivní techniky v marketingovém výzkumu
Helena Leszczynska -
Projektivní techniky v marketingovém výzkumu
Tomáš Saladiak -
Projektivní techniky v marketingové komunikaci
Kateřina Borovičková -
Projektivní metody v praxi poradenského psychoga
Markéta Prokešová -
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
Jakub Kučera -
Analýza metódy psychologického profilovania so zameraním na techniky, postup a využitie metódy počas vyšetrovania trestných činov na Slovensku
Zuzana Vaverková -
Použití marketingového výzkumu vybrané firmy v některých speciálních oblastech (výzkum celkové tržní situace, výzkum vnímání okolí firmy, produktu, ceny, distribuce, propagace, preference vlastností výrobků, apod.)
Lucie Chrástecká -
Marketingový výzkum v oblasti softwarových licencí na B2B trhu
Ondřej Čarný