Vliv podpory cestovního ruchu na rozvoj obcí Dolní Morava a Loučná nad Desnou v období 2011-2021. – Michaela Heldesová
Michaela Heldesová
Master's thesis
Vliv podpory cestovního ruchu na rozvoj obcí Dolní Morava a Loučná nad Desnou v období 2011-2021.
Abstract:
Diplomová práce zkoumá vliv cestovního ruchu na vývoj dvou regionů reprezentovaných obcemi Loučná nad Desnou a Dolní Morava. Obce jsou významnými horskými středisky cestovního ruchu v Jesenické oblasti s podobným historickým vývojem. V teoretické části jsou formou rešerše odborných textů vymezeny přístupy k rozvoji periferních, příhraničních regionů a formy strategie, které lze při rozvoji cestovního …moreAbstract:
The diploma thesis examines the influence of tourism on the development of two regions represented by the municipalities of Loučná nad Desnou and Dolní Morava. The villages are important mountain tourism centers in the Jeseníky region with a similar historical development. In the theoretical part, the approaches to the development of peripheral, border regions and the forms of strategy that can be …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2023
Identifier:
http://theses.cz/id/nda8g8/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2023
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HELDESOVÁ, Michaela. \textit{Vliv podpory cestovního ruchu na rozvoj obcí Dolní Morava a Loučná nad Desnou v období 2011-2021.}. Online. Master's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2023. Available from: https://theses.cz/id/nda8g8/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Master programme:
Projektové řízení inovací
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie cestovního ruchu pro kambodžskou provincii Kampot
Petr Odstrčil -
Marketingová strategie cestovního ruchu regionu Kolínsko
Tereza Dušková -
Koncepce a strategie rozvoje cestovního ruchu v ČR
Irena Papučová -
Marketingové strategie cestovního ruchu destinačních společností v Česku
Veronika ZVĚŘINOVÁ -
Změna marketingové strategie zařízení cestovního ruchu po pandemii koronaviru
Monika Konfrštová -
Návrh strategie rozvoje cestovního ruchu v Olomouckém kraji
Jaroslav Škoda -
Návrh strategie rozvoje cestovního ruchu v Milovicích
Kristýna Štěrbová -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová