Vliv podpory cestovního ruchu na rozvoj obcí Dolní Morava a Loučná nad Desnou v období 2011-2021. – Michaela Heldesová
Michaela Heldesová
Master's thesis
Vliv podpory cestovního ruchu na rozvoj obcí Dolní Morava a Loučná nad Desnou v období 2011-2021.
Anotácia:
Diplomová práce zkoumá vliv cestovního ruchu na vývoj dvou regionů reprezentovaných obcemi Loučná nad Desnou a Dolní Morava. Obce jsou významnými horskými středisky cestovního ruchu v Jesenické oblasti s podobným historickým vývojem. V teoretické části jsou formou rešerše odborných textů vymezeny přístupy k rozvoji periferních, příhraničních regionů a formy strategie, které lze při rozvoji cestovního …viacAbstract:
The diploma thesis examines the influence of tourism on the development of two regions represented by the municipalities of Loučná nad Desnou and Dolní Morava. The villages are important mountain tourism centers in the Jeseníky region with a similar historical development. In the theoretical part, the approaches to the development of peripheral, border regions and the forms of strategy that can be …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2023
Identifikátor:
http://theses.cz/id/nda8g8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2023
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HELDESOVÁ, Michaela. \textit{Vliv podpory cestovního ruchu na rozvoj obcí Dolní Morava a Loučná nad Desnou v období 2011-2021.}. Online. Diplomová práca. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/nda8g8/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Master programme:
Projektové řízení inovací
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie cestovního ruchu pro kambodžskou provincii Kampot
Petr Odstrčil -
Marketingová strategie cestovního ruchu regionu Kolínsko
Tereza Dušková -
Koncepce a strategie rozvoje cestovního ruchu v ČR
Irena Papučová -
Marketingové strategie cestovního ruchu destinačních společností v Česku
Veronika ZVĚŘINOVÁ -
Změna marketingové strategie zařízení cestovního ruchu po pandemii koronaviru
Monika Konfrštová -
Návrh strategie rozvoje cestovního ruchu v Olomouckém kraji
Jaroslav Škoda -
Návrh strategie rozvoje cestovního ruchu v Milovicích
Kristýna Štěrbová -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová