Ing. Lenka Minaříková

Master's thesis

Marketingový mix služeb Východočeského divadla

The Marketing Mix of East-Bohemian Theatre
Abstract:
Práce se zabývá marketingem služeb, zejména marketingovým a komunikačním mixem. Vysvětluje tyto pojmy jak z teoretického tak z praktického hlediska. Větší důraz je kladen na praktickou část, která rozebírá nástroje marketingového a komunikačního mixu ve Východočeském divadle Pardubice.
Abstract:
The thesis deals with marketing services, expecially with marketing and communication mix. It explains these terms not only from the theoretical point of view but also from the practical point of view. There is stronger emphasis on practical part, which analyses instruments of marketing and communication mix in East Bohemian Theatre.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 9. 2009
  • Supervisor: doc. Ing. Josef Vaculík, CSc.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Minaříková, Lenka. Marketingový mix služeb Východočeského divadla. Pardubice, 2009. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní