Marketingový mix služeb Východočeského divadla – Ing. Lenka Minaříková
Ing. Lenka Minaříková
Master's thesis
Marketingový mix služeb Východočeského divadla
The Marketing Mix of East-Bohemian Theatre
Abstract:
Práce se zabývá marketingem služeb, zejména marketingovým a komunikačním mixem. Vysvětluje tyto pojmy jak z teoretického tak z praktického hlediska. Větší důraz je kladen na praktickou část, která rozebírá nástroje marketingového a komunikačního mixu ve Východočeském divadle Pardubice.Abstract:
The thesis deals with marketing services, expecially with marketing and communication mix. It explains these terms not only from the theoretical point of view but also from the practical point of view. There is stronger emphasis on practical part, which analyses instruments of marketing and communication mix in East Bohemian Theatre.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2009
Thesis defence
- Date of defence: 14. 9. 2009
- Supervisor: doc. Ing. Josef Vaculík, CSc.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Minaříková, Lenka. Marketingový mix služeb Východočeského divadla. Pardubice, 2009. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Financování městských divadel se zaměřením na Východočeské divadlo Pardubice
Tereza Janečková -
Komunikace Východočeského divadla Pardubice ke studentům Univerzity Pardubice
Eliška Randusová -
Obraz venkova v současném dramaturgickém plánu Východočeského divadla Pardubice
Marie Kopecká -
Kritická recepce tvorby Východočeského divadla Pardubice v regionálním tisku v 90. letech 20. století
Klára Schäferová -
Kritická recepce tvorby Východočeského divadla Pardubice v regionálním tisku od roku 2000 do současnosti
Veronika Chválová -
Propagace a marketing Východočeského divadla Pardubice ve vztahu ke studentům vysokých škol, jakožto cílové skupině
Dominik RUMPÍK -
Dramatizace české literatury v repertoáru Východočeského divadla Pardubice
Veronika Fialová -
Herecká tvorba Jany Štěpánkové ve Východočeském divadle v Pardubicích
Pavel Zavřel