Aplikace nových technologií v marketingovém prostředí – Bc. Ivo Janovský
Bc. Ivo Janovský
Master's thesis
Aplikace nových technologií v marketingovém prostředí
Application of new technologies in marketing environment
Abstract:
Práce se zabývá problematikou aplikace moderních technologií v marketingu se zaměřením na marketing ve farmaceutickém průmyslu v České republice.Abstract:
The Thesis deals with the application of modern technologies in marketing with a focus on marketing in the pharmaceutical industry in the Czech Republic.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2020
Identifier:
https://is.slu.cz/th/np70p/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 8. 2020
- Supervisor: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JANOVSKÝ, Ivo. \textit{Aplikace nových technologií v marketingovém prostředí}. Online. Master's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2020. Available from: https://theses.cz/id/ndg004/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Specifika marketingové komunikace ve farmaceutickém průmyslu
Anna Racková -
Marketingová komunikace a positioning produktu ve farmacii
Kateřina Krejčí -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Vít Soukup -
Lobbing jako nástroj komunikace farmaceutické společnosti
Lucie Vojíková -
Mobilní marketing ve farmacii
Martin KRČEK -
Vliv marketingové komunikace na spotřební chování
Jana Palátová -
Moderni identifikacni systemy v podnikove logistice
Tibor Hostyák -
Moderní vůdcovství versus moderní vedení pracovníků malých a středních podniků
Lenka Kerschnerová