Bc. Ivo Janovský

Master's thesis

Aplikace nových technologií v marketingovém prostředí

Application of new technologies in marketing environment
Anotácia:
Práce se zabývá problematikou aplikace moderních technologií v marketingu se zaměřením na marketing ve farmaceutickém průmyslu v České republice.
Abstract:
The Thesis deals with the application of modern technologies in marketing with a focus on marketing in the pharmaceutical industry in the Czech Republic.
 

Kľúčové slová

Marketing Moderní Farmacie Komunikace
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2020
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/np70p/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 8. 2020
  • Vedúci: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management