Aplikace nových technologií v marketingovém prostředí – Bc. Ivo Janovský
Bc. Ivo Janovský
Diplomová práce
Aplikace nových technologií v marketingovém prostředí
Application of new technologies in marketing environment
Anotace:
Práce se zabývá problematikou aplikace moderních technologií v marketingu se zaměřením na marketing ve farmaceutickém průmyslu v České republice.Abstract:
The Thesis deals with the application of modern technologies in marketing with a focus on marketing in the pharmaceutical industry in the Czech Republic.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/np70p/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 8. 2020
- Vedoucí: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Specifika marketingové komunikace ve farmaceutickém průmyslu
Anna Racková -
Marketingová komunikace a positioning produktu ve farmacii
Kateřina Krejčí -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Vít Soukup -
Lobbing jako nástroj komunikace farmaceutické společnosti
Lucie Vojíková -
Mobilní marketing ve farmacii
Martin KRČEK -
Vliv marketingové komunikace na spotřební chování
Jana Palátová -
Moderni identifikacni systemy v podnikove logistice
Tibor Hostyák -
Moderní vůdcovství versus moderní vedení pracovníků malých a středních podniků
Lenka Kerschnerová