Radek STEKLÝ

Bakalářská práce

Marketingová komunikace nezávislé lékárny

Marketing communication of the independent pharmacy
Anotace:
Předmětem mé bakalářské práce je zaměření se na marketingovou komunikaci, která ovlivňuje zákazníky v rozhodování při výběru nákupního místa. První část zohledňuje specifika podnikání a legislativní rámec v lékárenském odvětví a zaměřuje se na změny, jakými lékárny v posledních letech prošly. V další části popisuje konkurenční prostředí na trhu a různé modely marketingové komunikační strategie nezávislých …více
Abstract:
My dissertation focuses on marketing communication, that influences customers in their decision making while considering where to shop. The first part highlights current legislation valid in pharmaceutical industry and changes that has been last few years. Second part then describes the competitive environment and various marketing communication models that are used by independent pharmacies as well …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 3. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. René Hladík, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

STEKLÝ, Radek. Marketingová komunikace nezávislé lékárny. Ústí nad Labem, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management