Veronika Dohnálková

Bakalářská práce

Analýza spotřebitelského chování na trhu kosmetiky

Consumer Behavior Analysis on the Cosmetics Market
Anotace:
Hlavním cílem bylo identifikovat a zhodnotit nákupní chování spotřebitelů na trhu kosmetiky. Dílčím cílem práce bylo zjistit, jak spotřebitelé vnímají kosmetické výrobky značky Mary Kay na trhu s kosmetikou. Analýza byla provedena pomocí kvantitativního výzkumu. Data byla získána prostřednictvím elektronického dotazování, formou dotazníku. Z výsledků analýzy lze považovat za nejnavštěvovanější místo …více
Abstract:
The main objective was to identify and evaluate consumer buying behavior in the cosmetics market. The partial goal was to find out how consumers perceive Mary Kay cosmetic products in the cosmetics market. The analysis was carried out using quantitative research. The data was obtained by electronic questionnaires in the form of a questionnaire. The results of the analysis can be considered as the most …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2017
  • Vedoucí: Miluše Hluchníková
  • Oponent: Jana Valečková

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava

VŠB - Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod