Miroslav Podlipský

Bakalářská práce

Rekonstrukce pivovaru Staňkov, využití marketingových strategií pro uvedení piva Staňkov na trh.

Reconstruction of Stankov brewery, use of marketing strategies for placing the Stankov beer on the market
Anotace:
Práce je zaměřena na strategii, týkající se obnovy pivovaru Staňkov. Zahrnuje celkový souhrn nákladů, které by investiční záměr měl zahrnovat. Zároveň je v práci uvedeno několik myšlenek, které by v případě realizace projektu mohli přispět k jeho úspěšnému fungování.
Abstract:
The work is focused on strategy, on the restoration of the brewery Stankov. Includes total sum of costs which the investment plan should include. At the same time, the paper mentions several ideas that, if implemented, the project could contribute to its successful operation.
 

Klíčová slova

pivovar Staňkov pivo výstav
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2013
  • Vedoucí: Ing. Dana Johnová
  • Oponent: Ing. Vladimír Filip

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze

Vysoká škola hotelová v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví