Tvorba, realizace a zhodnocení reklamní kampaně pro firmu SNEAKERGALLERY – Bc. Kamil Čech
Bc. Kamil Čech
Bakalářská práce
Tvorba, realizace a zhodnocení reklamní kampaně pro firmu SNEAKERGALLERY
Creation, implementation and evaluation of an advertising campaign for the company SNEAKERGALLERY
Anotace:
Bakalářská práce s názvem Tvorba, realizace a zhodnocení reklamní kampaně pro firmu SNEAKERGALLERY se zabývá fenoménem brandových reklam na různých digitálních platformách. Cílem práce je představit tvorbu, realizaci, a taky zhodnotit reklamní kampaň založenou na brandových videích pro firmu SNEAKERGALLERY dle relevantních zdrojů z oblasti marketingu, tvorby kam-paní, brandbuildingu a kultury streetwearu …víceAbstract:
The bachelor thesis entitled Creation, implementation and evaluation of an advertising campaign for the company SNEAKERGALLERY deals with the phenomenon of brand advertising on various digital platforms. The aim of the thesis is to present the creation, implementation, and also evaluation of an advertising campaign based on brand videos for the company SNEAKERGALLERY according to relevant sources in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 8. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/m0zxh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 9. 2022
- Vedoucí: Mgr. Pavlína Míčová
- Oponent: Mgr. Marika Kupková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Teorie interaktivních médií / Teorie interaktivních médií
Práce na příbuzné téma
-
Text and images as persuasive instruments in advertising: a qualitative discourse analysis of the VW Beetle advertising campaign between the late 1950’s and the present time
Ivan Marousek -
Online advertising campaign for the “MUA KOORRINA” company
Karina Bekesheva -
Advertising Brexit: Elements of Persuasion in the Facebook Campaign
Natália Belicová -
Internet memes as a means of persuasion in advertising discourse
Jan HRONSKÝ -
"Guys for Themselves": A Textual Analysis of the Staropramen Advertising Campaign
Monika Jančová -
New Forms of Advertising Affecting Devolli Corporation
Ardita Kasemi -
Návrh způsobu využití multiscreeningu pro vybranou reklamní kampaň daného subjektu
Jan Hrubeš -
Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň
Michal Poláček