Využití projektového vyučování v primární škole – Aneta FROŇKOVÁ
Aneta FROŇKOVÁ
Diplomová práce
Využití projektového vyučování v primární škole
Use of Project Teaching in Primary School
Anotace:
Diplomová práce s názvem "Využití projektového vyučování v primární škole" se zabývá pojetím vyučování a vyučovacími metodami. V teoretické části se zaměřujeme na objasnění základních teoretických pojmů vztahujících se k transmisivnímu a konstruktivistickému pojetí výuky, tedy k tradičním metodám a především k projektové metodě. Cílem práce je realizace pedagogického experimentu, prostřednictvím něhož …víceAbstract:
The thesis named 'Use of Project Teaching in Primary School' deals with conception of teaching and teaching methods. The theoretical part focuses on explaining the main theoretic terms relating to transmissive and constructivistic approaches to school education, i.e. the traditional methods of teaching and particularly the project method. The thesis aims to realize a pedagogical experiment, which tries …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 3. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 4. 2014
- Vedoucí: doc. PaedDr. Ivana Brtnová-Čepičková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FROŇKOVÁ, Aneta. Využití projektového vyučování v primární škole. Ústí nad Labem, 2014. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol - speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Konstruktivistické pojetí výuky na středních školách
Jana Šimečková -
Didaktické ztvárnění učiva v konstruktivistickém pojetí výuky na 1. stupni ZŠ
Iva Etflaiš Havlová -
Metody vyučování v matematice na základních školách
Šárka BÍLKOVÁ -
Badatelský přístup k matematickému vyučování na 2. stupni ZŠ
Lucie PRÁŠILOVÁ -
Projektová metoda jako nástroj rozvoje logického myšlení
Šárka Müllerová -
Projektová metoda v primárním vzdělávání
Iveta OPLUŠTILOVÁ -
Projektová metoda za podpory e-learningu jako prostředek výuky pozemního letištního personálu
Lenka Kantorová -
Regionální prvky ve výuce vlastivědy. Projektová metoda - region Kladno a Nové Strašecí
Marie Hanzlíková