Bc. Jakub Kohoutek

Bakalářská práce

Klamavé označení v právní úpravě a praxi

Misbranding ing Law and Practice
Anotace:
Tato práce je zaměřena na nekalosoutěžní spory mobilních operátorů v ČR. Klamavé označení zboží a služeb bylo po dohodě s vedoucím teto práce chápáno jinak, než je dnes běžné a to dle československé předválečného práva, které nerozlišovalo mezi označením Klamavá reklama a Klamavé označení zboží a služeb.
Abstract:
In my bachelor's work is the misleading advertising and deceptive marking of goods and services. The first part of my work is focused on the theoretical concepts according to the Commercial Code, where appropriate, in accordance with EU directives. In this section are defined various concepts such as consumer, competitor, advertising, misleading advertising, the individual characteristics of conceptual …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 7. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 9. 2008
  • Vedoucí: prof. JUDr. Petr Hajn, DrSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Právnická fakulta

Masarykova univerzita

Právnická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Právní specializace / Právo a podnikání