Postoj budoucích pedagogů k problematice žáka se speciálními vzdělávacími potřebami. – Mgr. Šárka KAPUSTKOVÁ
Mgr. Šárka KAPUSTKOVÁ
Diplomová práce
Postoj budoucích pedagogů k problematice žáka se speciálními vzdělávacími potřebami.
Position of future pedagogues to problems of a pupil with special educational needs.
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na problematiku žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a cílem je seznámení s postojem budoucích učitelů k těmto jedincům. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V první kapitole teoretické části jsou definovány základní speciálně pedagogické pojmy a rozebrány jednotlivé druhy postižení, následující část je věnována objasnění termínu ?postižení? a vývoji …víceAbstract:
This diploma work is focused on problems of pupils with special educational needs and the aim is to inform about the attitude of future teachers towards these pupils. The work is divided into theoretical and practical part. There are described basic special pedagogic terms and analysed particular kinds of handicaps in the first chapter of the theoretical part, the next part is devoted to explanation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 12. 2010
Zveřejnit od: 17. 12. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 1. 2011
- Vedoucí: Mgr. Kateřina Kunzová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KAPUSTKOVÁ, Šárka. Postoj budoucích pedagogů k problematice žáka se speciálními vzdělávacími potřebami.. Ostrava, 2010. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.12.2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 12. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / hudební výchova-občanská výchova
Práce na příbuzné téma
-
Marcela Zemanová, František Thun-Hohenstein (1809-1870). Biografie šlechtice v kontextu proměn společnosti 19. století. Předkládaná disertační práce je první ucelenou biografií hraběte Františka Thun-Hohensteina (1809-1870), jednoho z nejdůležitějších představitelů českého uměleckého života 2. třetiny 19. století. Práce sleduje dva hlavní okruhy zájmu. Prvním je Thunova soukromá sféra, kde se zabývá jeho dětstvím, výchovou, vzděláním a cestováním v kontextu rodinných strategií. Nejdůležitějším momentem je pak Thunův mesaliační sňatek.který uzavřel roku 1846 a jehož následkem pozbyl jako prvorozený dědické právo na rodinný fideikomis.Druhou linií, kterou práce sleduje, je veřejné působení Františka Thuna. Jsou zmíněny Thunovy aktivity v sociální a filantropické oblasti a jeho politická kariéra v době předbřeznové a během revoluce roku 1848. Největší pozornost však autorka věnuje Thunově činnosti v oblasti výtvarného umění a památkové péče.
Marcela ZEMANOVÁ -
Souvislost mezi způsobem výchovy v rodině, vzděláním rodičů, školní úspěšností dítěte a postojem rodiny vůči škole a učitelům z pohledu dětí a jejich rodičů
Katrin Kadlecová -
Alergie u dětí předškolního věku a její projevy při výchově a vzdělávání
Ludmila Hotařová -
Osobnost učitele a její vliv na výchovu a vzdělání žáků
Veronika KRUTOVÁ HEGEROVÁ -
Digitalizace výchovy a vzdělávání na 1. stupni ZŠ, její pozitiva a negativa
Pavlína PIRNEROVÁ -
Hry a aktivity ve výuce náboženské výchovy pro 8. a 9. třídu ZŠ s dramatickými, hudebními, pohybovými a výtvarnými prvky
Marie Pešavová -
Vliv rodiny a školy na výchovu a vzdělání žáků střední školy
Soňa Durdová -
Školní vzdělávací program "Začít spolu" v mateřské škole v kontextu dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Erika TOMKOVÁ