Mapování toku hodnot výrobkového představitele – Filip Bartůsek
Filip Bartůsek
Bachelor's thesis
Mapování toku hodnot výrobkového představitele
Value Stream Mapping of a Product Representative
Abstract:
ABSTRAKT Bakalářská práce se zabývá mapováním hodnotového toku a analýzou plýtvání ve vybrané výrobní společnosti. Cílem je zvýšit přidanou hodnotu výrobního procesu a snížit lead - time na základě trendu zvoleného výrobkového představitele alespoň o 10 % do konce roku 2024. V první části jsou definovány pojmy úzké místo, plýtvání, mapování hodnotového toku a ABC analýza a výhody jejich využití ve …moreAbstract:
ABSTRACT The Bachelor's thesis is focused on a value stream mapping nad waste analysis in a chosen company. The aim of the thesis is to increase an added value of the production process and to reduce lead-time based on chosen product representative trend by at least 10 % until the end of 2024. In the first part there are defined terms such as waste, bottleneck, value stream mapping and ABC analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 5. 2024
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Bartůsek, Filip. Mapování toku hodnot výrobkového představitele. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Industrial Engineering / Průmyslové inženýrství
Theses on a related topic
-
Mapování hodnotového toku při výrobě kartonových obalů
Ludmila Poštová -
Mapování hodnotového toku vybraného procesu
Michaela Žihanská -
Využití metody analýzy hodnotového toku 4.0 pro identifikaci možností digitalizace
Radek Lhotský -
Management hodnotového toku
Filip CÍML -
Analýza hodnotového toku výrobku ve vybrané společnosti
Aneta Břeňová -
Projekt zefektivnění hodnotového toku výrobku ve vybrané společnosti
Lucie Číhalíková -
Mapování toku hodnot výrobkového představitele
Filip Bartůsek -
Využití mapování hodnotového toku jako významného nástroje Lean managementu
Tomáš Sodomka