Podpora nadání na území města Ostravy – Lenka KAPSOVÁ
Lenka KAPSOVÁ
Diplomová práce
Podpora nadání na území města Ostravy
Support of talent in the statutary city of Ostrava
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá podporou poskytovanou nadaným dětem, žákům a studentům ve školách. V teoretické části přibližuje pojmy inteligence, nadání a nadaných dětí, strategický a legislativní rámec vzdělávací politiky podpory nadání a seznamuje s podporou nadání obecně. V praktické části mapuje podporu nadání na základě dotačního systému města.Abstract:
This graduate thesis deals with the support of the talent given to children, scholars, students in schools. In the theoretical part introduces the concepts intelligence, talent, talents with the support of the talent in general and the strategical and legislative frame of the support of the talent is enlightened too. In practical part the support of the talent based on grant system is introduced and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KAPSOVÁ, Lenka. Podpora nadání na území města Ostravy. Ostrava, 2020. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Nástroje podpory cestování dětí a mládeže a požadavky tohoto segmentu na ubytovací a stravovací zařízení
Jana Maršálková -
Představy žáků ZŠ a studentů SŠ a VŠ o správném a nesprávném zkoušení a hodnocení (známkování)
Petr Kluska -
Šikana jako projev násilného chování a její prevence (z pohledu žáků a studentů základních a středních škol)
Klára Pipková -
Příčiny nedůvěry žáků a studentů ve školní autority a jejich důsledky
Andrea Vasileska -
Míra informovanosti žáků a studentů posledních ročníků ZŠ a SŠ o drogách a drogových závislostech
Andrea Šťastná -
Genderové mapování sociální inteligence nadaných dětí na 1. stupni základní školy.
Denisa ŠNAJDROVÁ -
Rozvoj emoční inteligence mimořádně nadaných dětí
Jarmila Jánská -
Sociální inteligence nadaných dětí
Hana Červinková