Postoje žáků s poruchami chování ke vzdělávání – Mgr. Táňa Novotná
Mgr. Táňa Novotná
Bakalářská práce
Postoje žáků s poruchami chování ke vzdělávání
Students with BD and their attitudes to education
Anotace:
Tato práce je zaměřena na děti s poruchami chování a jejich postoje k sobě, k okolí a především ke vzdělávání. Jsou zde uvedeny základní poznatky o poruchách chování, o osobnosti takového dítěte, o psychologických základech postojů a o vlivu prostředí na tyto děti.Abstract:
The present thesis is focused on children with behavioral disorders, on their attitudes to themselves, to the environment and first and foremost to education. There are introduced basic pieces of knowledge concerning behavioral disorders, the personality of a child with such disorders, psychological bases of attitudes, and the way how the environment can influence these children.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/smk7l/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2009
- Vedoucí: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Užití House-Tree-Person testu v diagnostice poruch chování v dětském věku
Iva Zendulková -
Frekventovaná a klíčová slova v románu Colour of Magic od Terryho Pratchetta
Vojtěch Hrůza -
Keywords analysis of the tweets of three chosen politicians during the coronavirus crisis in March 2020
Kateřina ADAMSKÁ -
Keywords of Coronavirus Pandemic in Czech Online Newspapers
František ŠPAČEK -
Hlas žáků jako součást jejich participace na životě školy
Jitka Vidláková -
Inkluzivní vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením na základní škole
Martin Slavík -
Problematika vědomostí ze zeměpisu u žáků 9. tříd základních škol z hlediska pedagogicko-psychologického
Ondřej Janovec