Analýza marketingového prostředí firmy – Antonín BOČEK
Antonín BOČEK
Bakalářská práce
Analýza marketingového prostředí firmy
Analysis the marketing environment of a company
Anotace:
Bakalářská práce je rozdělena na dvě části. Na část teoretickou a část praktickou. První část zahrnuje teoretické koncepce zaměřující se na danou problematiku. Druhá část, praktická, zahrnuje zpracování samotné analýzy. Závěr bakalářské práce obsahuje návrhy pro budoucí vývoj.Abstract:
This bachelor studies analyses of marketing environment - internal and external. It consists of two parts. First part contains theoretical conceptions of thema. Second part is practical and develops analysis. End part contains suggestions for getting better market place position.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2011
Identifikátor:
19386
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Marie Švarcová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BOČEK, Antonín. Analýza marketingového prostředí firmy. Č. Bud., 2011. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 27. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Marketingové prostředí společnosti ŠKODA AUTO a.s.
Petr Tuan Nguyen -
Marketingové prostředí Levandulové farmy
Jana RUMLEROVÁ -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingové komunikace libovolné společnosti
Lucie Mundilová -
Strategický marketing včetně projektové studie
Gabriela Ondračková -
Strategický marketing včetně projektové studie
Adéla Svozilková
Název
Vložil
Vloženo
Práva