Mgr. Zuzana Škrobová

Bakalářská práce

Přístup asistentů pedagoga ke vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením na základních školách hlavního vzdělávacího proudu

The approach of a pedagogical assistant to the education of students with a learning disability in a mainstream elementary school learning system
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o integraci/inkluzi dětí s lehkým mentálním postižením do škol hlavního vzdělávacího proudu a o přístupu asistentů pedagoga k této problematice. Práce obsahuje celkem tři kapitoly, dvě kapitoly jsou teoretické, vymezují pojem mentální postižení, zabývají se vzděláváním, zaměřují se na pojmy integrace a inkluze. Třetí kapitola je praktická, jedná se tedy o výzkumnou část. …více
Abstract:
´The bachelor thesis deals with the integration / inclusion of children with mild intellectual disabilities in mainstream schools and approach of pedagogical assistants to this issue. The thesis contains three chapters, two chapters are theoretical, define the concept of mental disability, dealing with education, focusing on the concepts of integration and inclusion. The third chapter is practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2014
  • Vedoucí: PhDr. Mgr. Soňa Chaloupková, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Mgr. Kristýna Balátová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta