Úspěšný lobbing jako zdroj konkurenční výhody – Bc. Petr Fiala
Bc. Petr Fiala
Diplomová práce
Úspěšný lobbing jako zdroj konkurenční výhody
Successful lobbying as a source of competitive advantage
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na definování základních pojmů a činností v oblasti lobbingu a jeho propojení s marketingovými aktivitami firmy. Lobbing jako legitimní, profesionálně vykonávaná podnikatelská aktivita je nedílnou součástí úspěšného zavedení firmy na trh a získání konkurenční výhody. Práce poukazuje na význam propojení lobbingových a marketingových činností a jejich společenský a ekonomický …víceAbstract:
The thesis is focused on definition of basic terms and activities in the field of lobbying and its connections with marketing activities. Lobbying, as a legitimate and professionally executed entrepreneurial activity, shall be an essential part of successful company introduction in the market and acquisition of competitive advantage. The thesis refers to an importance of linking lobbying and marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/p3v77/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: Ing. Mgr. Alena Mastantuono
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Public relations in the global organisations
Vladyslav Ponomarenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Marek Mozola -
On-line public relations
David Pinček -
Public Relations pro Linux
Veronika Poláčková -
Public relations a konkurenceschopnost vybrané střední školy z pohledu zákazníka - žáka a rodiče
Martina ČUTKOVÁ ADAMCOVÁ -
Public relations se zaměřením na malé společnosti
Lucie Dobřanská -
Obsahový marketing jako součást marketingové komunikace společnosti Revolgy Business Solutions s.r.o.
Michal Bém