Pawel GRZEGORCZYK

Bakalářská práce

Psychologické aspekty reklamy a marketingových komunikací

Psychological aspects of advertising and marketing communications
Anotace:
Cílem bakalářské práce je vymezení cílevědomého komunikačního a psychologického působení reklamních postupů, šíření specifických podnětů, zaměřených na určitou cílovou skupinu, vytváření a změny postojů, názorů a zvyklostí, vedoucích k žádoucím činnostem - záměrné formy ovlivňování lidí vedoucího k dosažení komunikačních cílů.
Abstract:
The aim of this work is to define a purposeful communication and psychological effects of advertising, spreading specific initiatives aimed at specific target groups, creating and changing attitudes, beliefs and habits that lead to desirable activities-deliberate forms of influencing people towards the achievement of communication objectives.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2011
Identifikátor: 21373

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

GRZEGORCZYK, Pawel. Psychologické aspekty reklamy a marketingových komunikací. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 23. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe