Ocenění potravinářského řetězce Penny Market s.r.o. – Kristýna Šímová
Kristýna Šímová
Master's thesis
Ocenění potravinářského řetězce Penny Market s.r.o.
Business Valuation of Penny Market s.r.o.
Anotácia:
Cílem diplomové práce je „Ocenění potravinářského řetězce Penny Market s.r.o.“ na bázi tržní hodnoty k datu ocenění 31. 12. 2017. První část obsahuje představení Penny Marketu, pak následuje strategická a finanční analýza. Následně je provedena analýza a zejména prognóza generátorů hodnoty, z nichž je sestaven finanční plán. Samotné ocenění je provedeno výnosovou metodou ve variantě DCF Equity, a to …viacAbstract:
The aim of this thesis is "Business valuation of Penny Market Ltd" expressed in market value terms as of 31st December 2017. The first part contains a presentation of Penny Market, followed by strategic and financial analysis. Subsequently, the analysis and the forecast of value drivers is performed in order to compile the financial plan. The valuation itself is carried out using the DCF Equity method …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 8. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76756
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2019
- Vedúci: Pavla Maříková
- Oponent: Jan Dvořák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76756
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Finance a účetnictví / Finance a oceňování podniku
Práce na příbuzné téma
-
Business valuation of World Wide Web and new generation Media companies
Paul Guichard -
Company valuation and its role for company performance forecasting
Elena Iabanji -
Ocenění konkrétního podniku
Kristýna Škulcová -
Finanční analýza a ocenení tržní hodnoty podniku
Ján Hromádka -
Ocenění podniku
Škovirová Škovirová -
Využití výnosových metod pro stanovení tržní hodnoty vybraného podniku
Lukáš Březina -
Stanovení hodnoty vybraného podniku
Markéta Damborská -
Využití výnosových metod pro stanovení tržní hodnoty vybraného podniku
Dominik Potužník