Techniky sebevyjádření ve výchově a vzdělávání – Bc. Aneta Mináčová
Bc. Aneta Mináčová
Diplomová práce
Techniky sebevyjádření ve výchově a vzdělávání
Techniques of Self-expression in Education and Learning
Anotace:
Cílem práce je charakterizovat vybrané expresivní techniky, popsat jejich historii a vývoj (popř. současné směry), teoretická východiska, metody, formy, techniky a cílové skupiny. Praktická část popisuje, jak muzikoterapie pomáhá ve vzdělávání mentálně postižených dětí.Abstract:
The aim of the thesis is to characterize selected expressive techniques, to describe their history and development (or current trends), theoretical background, methods, forms, techniques and target groups. The practical part describes how music therapy helps in the education of mentally handicapped children.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. ICLic. Michal Podzimek, Th.D, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Mináčová, Aneta. Techniky sebevyjádření ve výchově a vzdělávání. Liberec, 2019. diplomová práce (Mgr.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / český jazyk - občanská výchova
Práce na příbuzné téma
-
Využitelnost tanečně pohybové terapie v sociální práci
Alexandra KUNČÍKOVÁ -
Umělecké terapie, jejich intervence a účinky v léčbě a rehabilitaci osob se zrakovým postižením: scoping review
Gabriela ŠPINAROVÁ -
Tanečně pohybová terapie a terapeutická činnost na území České republiky
Michaela VACÍNOVÁ -
Tanečně pohybová terapie a její uplatnění v podmínkách České republiky
Dominika Bürgerová -
Využití expresivní terapie v předškolním věku
Viktorie SIECZKOVÁ -
Terapie loutkou a její přínos u dětí se středně těžkým mentálním postižením
Jana HOLLÁ -
Umělecké kreativní terapie a příbuzné přístupy analýza publikovaných prací
Eliška SPURNÁ -
Hudebně- pohybová terapie u dětí s kombinovanými vadami v předškolním věku
Michaela KŘÍŽKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva