Aktivizační metody ve výuce kapitol z dějiny hudby na základní škole – Bc. Vítězslava ŠUJANOVÁ
Bc. Vítězslava ŠUJANOVÁ
Master's thesis
Aktivizační metody ve výuce kapitol z dějiny hudby na základní škole
The activation methods in teaching of music history chapters at elementary school
Anotácia:
Diplomová práce se zaměřuje na oblast aplikace aktivizačních metod v hudební výchově. Teoretická část se zabývá vymezením aktivizačních metod v kontextu kurikulární reformy, výukových metod a výuky hudební výchovy. Praktická část je věnována aplikaci aktivizačních metod v hudební výchově na základní škole.Abstract:
This diploma thesis focuses on the problematics of the usage of the activation methods in music education. The teoretical part deals with specification activation metod, links between reform of curriculum, methods of teaching and music education. The practical part pays attention to aplication of activation methods in music teaching at elementary school.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013
Zverejniť od: 18. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2013
- Vedúci: Mgr. Jarmila Šiřická
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠUJANOVÁ, Vítězslava. Aktivizační metody ve výuce kapitol z dějiny hudby na základní škole. Olomouc, 2013. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Needs Pedagogy / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a pro střední školy a učitelství hudební výchovy pro střední školy a 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Výukové metody rozvíjející vybrané klíčové kompetence ve výuce českého jazyka a literatury na 2. stupni ZŠ
Natálie POSTLOVÁ -
Metody a nástroje zvyšování kompetencí manažerů v podmínkách organizace veřejné správy
Monika Voznicová -
Přínos metody Persona Dolls k rozvoji klíčových kompetencí v mateřské škole
Simona KONOPÍKOVÁ -
Využití jazykové hry jako aktivizující didaktické metody ve výuce ruského jazyka na střední škole
Kateřina Vižďová -
Vybraní světoví houslisté 20. století. Komparace interpretačních pojetí Beethovenova houslového koncertu D dur a jeho následné využití v hodinách hudební výchovy na 2. stupni ZŠ
Tereza Hlaváčková -
Využití mediální výchovy a metod kritického myšlení na 2. stupni ZŠ
Sibyla KALLEROVÁ -
Detektivní příběh jako nástroj rozvoje kritického myšlení žáků v rámci nižšího sekundárního vzdělávání
Lucie ČERNOCHOVÁ -
Aktivizující výukové metody v etické výchově na SŠ
Michaela Bohatcová
Názov
Vložil
Vložené
Práva