Patrik Chytil

Bakalářská práce

Návrh marketingové optimalizace www stránek

Designing Marketing Optimization of Web Portal
Anotace:
Jako hlavní cíl bakalářské práce byl návrh marketingové optimalizace www stránek. Návrh byl uskutečněn prostřednictvím optimalizační metody SEO. Hlavní pozornost byla kladena na on-page a off-page faktory internetové stránky, na základě kterých byly navrženy patřičné změny v internetové prezentaci.
Abstract:
The main goal of the Bachelor’s thesis was designing marketing optimalization of web portal. The design was doing through SEO optimalization. The main attention was on on-page and off-page factors of a website. Based on on-page and off-page factors have been proposed changes to the website.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2012
  • Vedoucí: Martina Steinová
  • Oponent: Miluše Hluchníková

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava

VŠB - Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod