Návrh marketingové optimalizace www stránek – Patrik Chytil
Patrik Chytil
Bachelor's thesis
Návrh marketingové optimalizace www stránek
Designing Marketing Optimization of Web Portal
Anotácia:
Jako hlavní cíl bakalářské práce byl návrh marketingové optimalizace www stránek. Návrh byl uskutečněn prostřednictvím optimalizační metody SEO. Hlavní pozornost byla kladena na on-page a off-page faktory internetové stránky, na základě kterých byly navrženy patřičné změny v internetové prezentaci.Abstract:
The main goal of the Bachelor’s thesis was designing marketing optimalization of web portal. The design was doing through SEO optimalization. The main attention was on on-page and off-page factors of a website. Based on on-page and off-page factors have been proposed changes to the website.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2012
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/92005
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2012
- Vedúci: Martina Steinová
- Oponent: Miluše Hluchníková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace webových stránek a internetový marketing
Vojtěch Milerský -
Webové stránky a jejich publikace na Internetu
Štěpán Pánek -
Optimalizace webových stránek pro mobilní zařízení
Jakub Janoušek -
Metody SEO (search engine optimisation) a SEM (search engine marketing) a jejich použití v českém online prostředí
Martin Kostelník