Postoj žiakov SOŠ k matematike – Bc. Ľubomír Barnišin
Bc. Ľubomír Barnišin
Bakalářská práce
Postoj žiakov SOŠ k matematike
Postoj žáků SOŠ k matematice
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá postoji žáků středních odborných škol k matematice. Cílem práce je zjistit, jaký mají postoj a jak vnímají matematiku žáci středních odborných škol. Parciálními cíli bakalářské práce je zpracování literární rešerše a prostřednictvím vhodného nástroje určit postoje žáků střední odborné školy k matematice. V teoretické části práce se charakterizují faktory působící na žáka …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on pupil’s approach to mathematics at high school. The thesis aims to find out what attitude occurs in connection with mathematics at pupils in high school. The theoretical part of the thesis focuses on factors that have an impact on pupils when learning. Then it describes international research in education and publications related to mathematics. In the empirical part …víceAbstract:
Bakalárska práca sa zaoberá postojmi žiakov stredných odborných škôl k matematike. Cieľom práce je zistiť, aký majú postoj a ako vnímajú matematiku žiaci stredných odborných škôl. Parciálnymi cieľmi bakalárskej práce je spracovanie literárnej rešerše a prostredníctvom vhodného nástroja určiť postoje žiakov strednej odbornej školy k matematike. V teoretickej časti práce sa charakterizujú faktory pôsobiace …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Kristýna Balátová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendelova univerzita v Brně
Institut celoživotního vzděláváníBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství odborných předmětů
Práce na příbuzné téma
-
Řešení neočekávané situace v hodinách ruského jazyka z pohledu učitele střední školy.
Veronika Mešťanová -
Úzkost žáků střední odborné školy
Lucie Fučíková -
Teaching English to High School Students through Structured Drama
Renáta Ježová -
Burnout among Czech high school English teachers
Kristina Chvalová -
The Most Common Mistakes in English Essays of Fourth-year High School Students
Klára Hrstková -
The Representation of Cultures within Czech and Chinese High-school Textbooks
Ondřej Šťastný -
Czech high school students' foreign language anxiety and its impact on their English oral examination performance
Jan Plachý -
Zájem žáků o matematiku a jeho rozvíjení pomocí slovních úloh
Markéta Šimoníková