Petra VÁŇOVÁ

Master's thesis

Vyučovací metoda a manuální dovednost

Teaching method and manual skill.
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá zhodnocením efektu didaktických postupů učitelů na psychomotorické dovednosti žáků. Postoje učitelů 1. stupně základních škol k formám a metodám výuky zejména pracovních činností byly zjištěny pomocí Q-metodologie, pomocí psychomotorického testu byla zjištěna úroveň psychomotorických dovedností žáků těchto učitelů, následně byly výsledky komparovány a statisticky vyhodnoceny …more
Abstract:
This master thesis evaluates the effect of teaching practices of teachers for the psychomotor skills of students. Using Q-methodology, the teachers' approach to teaching methods and forms of work activities were identified in the first grade of primary schools in the Ustecký region. Using the psychomotor test, the level of psychomotor skills of the pupils of these teachers was detected. The results …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 10. 2014
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Jan Janovec, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

VÁŇOVÁ, Petra. Vyučovací metoda a manuální dovednost. Ústí nad Labem, 2014. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Education

Master programme / field:
Primary School Teacher Education / Teaching for Primary School