Bc. Kateřina WALLKOVÁ

Master's thesis

Projekt realizace kamenné prodejny pro firmu provozující elektronický obchod

Project of realisation of the retail shop for a company running an e-shop
Abstract:
Teoretická část diplomové práce je věnována problematice marketingového plánování, dále průzkumu trhu, konkurentů, zákazníků, produktů a dodavatelů. Dále jsou zde specifikovány rozdíly spojené s marketingem obchodu a služeb. Praktická část je zaměřena na přesnou identifikaci síly a slabosti firmy E-MINCE s.r.o. na straně jedné a jejich příležitosti a ohrožení na straně druhé. Marketingový plán je orientován …more
Abstract:
In the theoretical part of the master thesis is described marketing planning, market research, analysis of competitors, analysis of customers, products and suppliers. There is also specified the difference connected with the trade and services marketing. The practical part of this work is focused on strengths and weaknesses in the business company E-MINCE, s.r.o. on the one hand, and opportunities …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2007
Identifier: 6387

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 9. 2007

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

WALLKOVÁ, Kateřina. Projekt realizace kamenné prodejny pro firmu provozující elektronický obchod . Zlín, 2007. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 07. 08. 2017

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.