Projekt realizace kamenné prodejny pro firmu provozující elektronický obchod – Bc. Kateřina WALLKOVÁ
Bc. Kateřina WALLKOVÁ
Master's thesis
Projekt realizace kamenné prodejny pro firmu provozující elektronický obchod
Project of realisation of the retail shop for a company running an e-shop
Abstract:
Teoretická část diplomové práce je věnována problematice marketingového plánování, dále průzkumu trhu, konkurentů, zákazníků, produktů a dodavatelů. Dále jsou zde specifikovány rozdíly spojené s marketingem obchodu a služeb. Praktická část je zaměřena na přesnou identifikaci síly a slabosti firmy E-MINCE s.r.o. na straně jedné a jejich příležitosti a ohrožení na straně druhé. Marketingový plán je orientován …moreAbstract:
In the theoretical part of the master thesis is described marketing planning, market research, analysis of competitors, analysis of customers, products and suppliers. There is also specified the difference connected with the trade and services marketing. The practical part of this work is focused on strengths and weaknesses in the business company E-MINCE, s.r.o. on the one hand, and opportunities …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2007
Identifier:
6387
Thesis defence
- Date of defence: 3. 9. 2007
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
WALLKOVÁ, Kateřina. \textit{Projekt realizace kamenné prodejny pro firmu provozující elektronický obchod}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2007. Available from: https://theses.cz/id/nfuhl1/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
WALLKOVÁ, Kateřina. Projekt realizace kamenné prodejny pro firmu provozující elektronický obchod . Zlín, 2007. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 07. 08. 2017
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Komparace kvality produktů a služeb společnosti Adélka a.s.
Jan Barták -
Analýza problematiky řízení kvality produktu a procesů ve společnosti Lenzing Biocel Paskov a.s.
Hana Válková -
Vliv technologie pěstování chmele (Humulus lupulus L.) na kvalitu produktu a využití produktu
Tomáš KLÍMA -
Využití procesu Řízení a správa záruk ke zlepšení zákaznické loajality, snížení nákladů na nekvalitu a zlepšování kvality a spolehlivosti produktu ve společnosti Koito Czech s.r.o.
Josef SUCHOMEL -
Technologie pěstování Ostropestřce mariánského (Silybum marianum L. Gaertn.) a hnojení s cílem maximální kvality produktu a jeho využití
Jana GUBIŠOVÁ -
Technologie pěstování a hnojení ječmene (Hordeum) s cílem maximální kvality produktu a jeho využití pro výrobu doplňku stravy "zeleného ječmene"
Magdaléna DARDOVÁ -
Technologie pěstování a hnojení ječmene (Hordeum) s cílem maximální kvality produktu a jeho využití pro výrobu doplňku stravy "zeleného ječmene".
Pavel OPOLZER -
Technologie pěstování Stévie sladké (Stevia rebaudiana) ve vztahu ke kvalitě produktu a jeho využití v potravinářství, medicíně a kosmetice.
Lenka KÁBELOVÁ