Bc. Kateřina WALLKOVÁ

Master's thesis

Projekt realizace kamenné prodejny pro firmu provozující elektronický obchod

Project of realisation of the retail shop for a company running an e-shop
Anotácia:
Teoretická část diplomové práce je věnována problematice marketingového plánování, dále průzkumu trhu, konkurentů, zákazníků, produktů a dodavatelů. Dále jsou zde specifikovány rozdíly spojené s marketingem obchodu a služeb. Praktická část je zaměřena na přesnou identifikaci síly a slabosti firmy E-MINCE s.r.o. na straně jedné a jejich příležitosti a ohrožení na straně druhé. Marketingový plán je orientován …viac
Abstract:
In the theoretical part of the master thesis is described marketing planning, market research, analysis of competitors, analysis of customers, products and suppliers. There is also specified the difference connected with the trade and services marketing. The practical part of this work is focused on strengths and weaknesses in the business company E-MINCE, s.r.o. on the one hand, and opportunities …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2007
Identifikátor: 6387

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 9. 2007

Citační záznam

Jak správně citovat práci

WALLKOVÁ, Kateřina. Projekt realizace kamenné prodejny pro firmu provozující elektronický obchod . Zlín, 2007. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 07. 08. 2017

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.