Bc. Jan Váša
Master's thesis
Time management podle typologie osobnosti
Time management according to personality typology
Abstract:
Cílem diplomové práce je zjistit, zdali existuje závislost mezi typologií osobností a prací s time managementem. Za tímto účelem je využíváno kvantitativního i kvalitativního výzkumu. V práci jsou stanoveny výzkumné otázky a hypotézy, na základě dat z dotazníkového šetření, podle kterých je potvrzena nebo vyvrácena závislost. Na základě výsledků jsou navrženy metody time managementu pro jednotlivé …moreAbstract:
The aim of the diploma thesis is to find out whether there is a dependence between personality typology and work with time management. For this purpose, quantitative and qualitative research is used. Research questions and hypotheses are established in the work, based on data from a questionnaire survey, according to which addiction is confirmed or refuted. Based on the results, time management methods …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 28. 6. 2023
- Supervisor: Bc. Vít Janiš, MSc BA (Hons) Ph.D.
- Reader: Lubor Lacina, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / specializace:
Economics and Management / Management
Theses on a related topic
-
Personality Typology in ELT: Instruments for Improving Teaching Style and Enhancing Pupils' Learning
Hana Marková -
Využití typologie osobnosti při výběru zaměstnanců v MSP
Karolína Stichová -
Typologie osobnosti a příspěvky uživatelů na sociálních sítích
Andrea Studená -
Typologie osobnosti a efektivita fake news
Kateřina Polášková -
Využití typologie osobnosti v emočním marketingu
Magdaléna Zachová -
Typologie osobnosti a postoj k očkování na Covid-19
Lukáš Kulhavý -
Emoční marketing a typologie osobnosti
Tereková Tereková -
Vliv typologie osobnosti na efektivitu prodeje
Sabina Koutenská