Time management podle typologie osobnosti – Bc. Jan Váša
Bc. Jan Váša
Diplomová práce
Time management podle typologie osobnosti
Time management according to personality typology
Anotace:
Cílem diplomové práce je zjistit, zdali existuje závislost mezi typologií osobností a prací s time managementem. Za tímto účelem je využíváno kvantitativního i kvalitativního výzkumu. V práci jsou stanoveny výzkumné otázky a hypotézy, na základě dat z dotazníkového šetření, podle kterých je potvrzena nebo vyvrácena závislost. Na základě výsledků jsou navrženy metody time managementu pro jednotlivé …víceAbstract:
The aim of the diploma thesis is to find out whether there is a dependence between personality typology and work with time management. For this purpose, quantitative and qualitative research is used. Research questions and hypotheses are established in the work, based on data from a questionnaire survey, according to which addiction is confirmed or refuted. Based on the results, time management methods …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 6. 2023
- Vedoucí: Bc. Vít Janiš, MSc BA (Hons) Ph.D.
- Oponent: Lubor Lacina, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Personality Typology in ELT: Instruments for Improving Teaching Style and Enhancing Pupils' Learning
Hana Marková -
Využití typologie osobnosti při výběru zaměstnanců v MSP
Karolína Stichová -
Typologie osobnosti a příspěvky uživatelů na sociálních sítích
Andrea Studená -
Typologie osobnosti a postoj k očkování na Covid-19
Lukáš Kulhavý -
Využití typologie osobnosti v emočním marketingu
Magdaléna Zachová -
Typologie osobnosti a efektivita fake news
Kateřina Polášková -
Vliv typologie osobnosti na efektivitu prodeje
Sabina Koutenská -
Emoční marketing a typologie osobnosti
Tereková Tereková