Zkušenost učitelů a učitelek s distančním vzděláváním v průběhu pandemie COVID-19 na jaře 2020 – Bc. Dalibor Kocman, DiS.
Bc. Dalibor Kocman, DiS.
Master's thesis
Zkušenost učitelů a učitelek s distančním vzděláváním v průběhu pandemie COVID-19 na jaře 2020
Experiences of teachers with distance education during the COVID-19 pandemic in spring 2020
Anotácia:
Cílem diplomové práce je zjistit, jaké zkušenosti mají učitelé základních škol s distanční výukou na jaře 2020. Práce reaguje na situaci v českém školství, kdy byla zavedena distanční výuka jako opatření vlády proti šíření pandemie COVID-19. V teoretické části práce je popsán chronologický průběh pandemie COVID-19 v České republice a zaváděná opatření vlády. Dále je zpracována problematika distančního …viacAbstract:
The aim of the diploma thesis is to find out what experience primary school teachers have with distance education in the Spring of 2020. The work responds to the situation in Czech education when distance education was introduced as a government measure against the spread of COVID-19 pandemic. The theoretical part of the thesis describes the chronological progress of the COVID-19 pandemic in the Czech …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ykg4x/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2021
- Vedúci: Mgr. Barbora Vacková, Ph.D.
- Oponent: doc. RNDr. Svatopluk Novák, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Lower Secondary School Teacher Training in Civics / Lower Secondary School Teacher Training in Civics
Práce na příbuzné téma
-
Distanční vzdělávání
Matěj Boukal -
Distanční vzdělávání žáků s mentálním postižením
Eliška SOMMEROVÁ -
Problémy začínajícího učitele informaticky zaměřených předmětů při realizaci distanční formy vzdělávání na 2. stupni ZŠ
Libuše VAŇOUSOVÁ -
Distanční vzdělávání na základní škole speciální
Lenka Honysová -
Distanční vzdělávání žáků 1. stupně základní školy pohledem rodičů
Lukáš BOČEK -
Distanční vyúka odborného knihovnického vzdělávání pohledem učitelů
Daniel Denk -
Zkušenosti učitelů a lektorů VIDA! science centra při propojování formálního a neformálního vzdělávání
Kateřina Opluštilová -
Zkušenosti učitelů s distančním vzděláváním v době pandemie Covid - 19
Veronika ZÁMEČNÍKOVÁ