Expanze firmy Decci project a. s. do Namibie v době její energetické krize – Bc. Pavel Patřičný
Bc. Pavel Patřičný
Bakalářská práce
Expanze firmy Decci project a. s. do Namibie v době její energetické krize
Expansion of Decci project a. s. into Namibia in time of its energetics depresion
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na projektové řízení vstupu firmy na zahraniční trh. Hledá teoretická východiska ohledně postupů projektového řízení, vstupu firmy na zahraniční trh a řízení rizik. V aplikační části jsou shromažďovány a analyzovány dostupné informace o zvoleném trhu, připravenosti firmy na vstup na tento trh a doporučení, zda a popřípadě za jakých podmínek vstoupit na trh.Abstract:
This bachelor thesis is focused on project management of companies entering foreign markets. It seeks theory basis regarding project management practices, companies entering foreign markets and risk management. In the practical part there are collected and analyzed available information on selected market, readiness of the company to enter this market and recommendation whether or under what conditions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/xdok9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2017
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: JUDr. Josef Novák
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Příprava e-shopu na expanzi na nový trh
David Lipka -
Vstup firmy na zahraniční trh. Případová studie expanze e-shopu na německý trh
Filip Švabovský -
Metody vstupu na zahraniční trh se zaměřením na švédský trh
Nikola Chalupská -
Využitie business diplomacie pre expanziu na slovenský trh: Návrh komunikačnej stratégie vybranej marketingovej agentúry na B2B trhu
Adriána Kachman -
Strategie vstupu firmy na zahraniční trh
Michal Anestis -
Přínosy a rizika vstupu českých společností na zahraniční trh
Vendula Soukeníková -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Vendula Kejřová -
Strategie vstupu vybrané české firmy na zahraniční trh.
Illja Leheta