Význam mladých spotřebitelů na trhu aktivní kosmetiky – Petra Brudňáková
Petra Brudňáková
Diplomová práce
Význam mladých spotřebitelů na trhu aktivní kosmetiky
Importance of young consumers on the active cosmetics market
Anotace:
Tato diplomová práce pomocí nástrojů marketingového průzkumu odhaluje význam mladých spotřebitelů na trhu aktivní kosmetiky. Jaký vztah mají mladí spotřebitelé ke kosmetickým přípravkům? Jak vnímají lékárnu, jakožto specifický distribuční článek pro prodej aktivní kosmetiky? Jakým marketingovým nástrojům důvěřují a jaké značky je nejvíce oslovují? Spokojený zákazník a loajální zákazník je ten, kterému …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/5871
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2008
- Vedoucí: Jana Bílková
- Oponent: Hana Vorlíčková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/5871
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.