Enhancing Customer Loyalty with Private Label Brands – Factors Influencing Success in the Health and Beauty Retail Industry – Charlotte Segebarth
Charlotte Segebarth
Diplomová práce
Enhancing Customer Loyalty with Private Label Brands – Factors Influencing Success in the Health and Beauty Retail Industry
Posílení loajality zákazníků s Private Label Brands - Faktory ovlivňující úspěch v průmyslu Zdraví a krása Retail
Anotace:
Cílem této práce je poskytnout rady, jak rozvíjet Private Label značky strategie, které budou vytvářet a zlepšovat loajality zákazníků v oblasti zdraví a krásy maloobchodu. Primární výzkum byl proveden pomocí kombinace kvantitativních a kvalitativních výzkumných metod. Za účelem poskytnutí čtenáři celkový dojem tématu a na podporu zjištění, stůl Výzkum byl proveden pomocí různých sekundárních zdrojů …víceAbstract:
The purpose of this thesis is to give advice on how to develop Private Label Brand strategies that will create and enhance customer loyalty in the Health and Beauty Retail industry. The primary research was conducted by a combination of quantitative and qualitative research methods. In order to give the reader an overall impression of the topic and to support the findings, desk research was conducted …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/55730
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 9. 2015
- Vedoucí: Petr Král
- Oponent: Markéta Lhotáková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SEGEBARTH, Charlotte. \textit{Enhancing Customer Loyalty with Private Label Brands – Factors Influencing Success in the Health and Beauty Retail Industry}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/ngoydu/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/55730
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Management
Práce na příbuzné téma
-
Zavedení nového výrobku a uvedení na trh firmy LR Health and Beauty Systems
Zuzana Štádlerová -
Návrh na zvýšení konkurenceschopnosti malých podniků v odvětví stavebnictví
David Jirák -
From private labels to the creation of own labels
Agathe Lesage -
The impact of social media marketing on brand loyalty
Nirmmal Thekkummalayil Kunjumon -
Influence of sales promotion on brand awareness and customer loyalty of AMUL limited
Anitta Mathew -
Analysis of current ŠKODA AUTO loyalty incentives and insights for a future loyalty strategy
Kevin Hargas -
B2B customer loyalty - factors affecting customer loyalty in the food supply industry
Adam Valečka -
The Loyalty Programme of the National Museum
Alena Dziamidava