Juraj Hanulay
Master's thesis
Politický marketing 2010
Politický marketing 2010
Abstract:
Diplomová práce "Politický marketing použitý v volbách do NR SR 2010" se zabývá přiblížením politického marketingu z 2 pohledů a to teoretického a praktického. V teoretické části dochází k objasnění pojmu politického marketingu a jeho role v volebních kampaních, v stručnosti jsou přiblíženy sociální sítě které tvoří samozřejmost v politickém marketingu. V praktické části přibližuji předvolební situaci …moreAbstract:
Thesis: "Political marketing used in NC elections 2010" deals with the proximity of political marketing from two perspectives and the theoretical and practical. The theoretical part is clarified the concept of political marketing and its role in electoral campaigns, in brief are approximated social networks which are commonplace in political marketing. The practical part of which approximates the pre …moreAbstract:
Diplomová práca "Politický marketing použitý v voľbách do NR SR 2010" sa zaoberá priblížením politického marketingu z 2 pohľadov a to teoretického a praktického. V teoretickej časti dochádza k objasneniu pojmu politického marketingu a jeho role v volebných kampaniach, v stručnosti sú priblížené sociálne siete ktoré tvoria samozrejmosť v politickom marketingu. V praktickej časti približujem predvolebnú …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 11. 2010
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/25148
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2011
- Supervisor: Bohumír Štědroň
- Reader: Jana Boučková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/25148
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Politický marketing v mezinárodních vztazích
Zuzana Viglaská -
Politický marketing při první přímé volbě prezidenta České republiky
Petra Šantorová -
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová -
Politický marketing v české politice
Jakub Gorgol -
Politický marketing víťazov a porazených - medzinárodná komparácia
Lucia Szabóová -
Politický marketing včetně projektové studie
Martin Rusilo -
Politický marketing
Lukáš Jíra -
Politický marketing včetně projektové studie
Martin Rusilo