Bc. Natálie Vymětalová
Master's thesis
Zavedení nového výrobku na trh
New product introduction on market
Abstract:
V rámci mé diplomové práce bych chtěla navrhnout a připravit účinnou a efektivní strategii při uvádění nového výrobku na trh. Cílem je dostat co nejkratší cestou výrobek do povědomí veřejnosti. V teoretické části se zabývám definicí marketingu, výběrem cílového trhu, analýzou konkurence, chováním spotřebitele a tím, jak má vypadat marketingový plán a marketingový mix spolu s dalšími pojmy, které jsou …moreAbstract:
As part of my thesis, I would like to devise and prepare an effective strategy for launching a new product on the market. The aim is to make the product known to the public in the shortest possible way. In the theoretical part, I deal with the definition of marketing, selection of the target market, analysis of competition, consumer behavior and what the marketing plan and marketing mix should look …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2021
Identifier:
https://is.vsh.cz/th/y6g4a/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2021
- Supervisor: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
- Reader: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / field:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Marketing Management in Hospitality and Tourism Industry
Theses on a related topic
-
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Marketingová propagace produktu Face - up!
Lucie Ramplová -
Propagace regionálních produktů pomocí digitálního marketingu
Kateřina Tesařová -
Orchestration tool for the modular computing subsystem of the ANALYZA platform
Richard Kyčerka -
Plán na podporu oživení Evropy - Recovery plan. Analyza evopských předpisů a jejich dopad do národního práva
Ivo Šťastný -
Fundamentální analyza akcie Exxon Mobil Corporation
Anastasiia Mamleeva -
Analyza vybranych rizik pro mestskou cast Prahy 4
Kamila Drapalova -
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková