Bc. Natálie Vymětalová

Master's thesis

Zavedení nového výrobku na trh

New product introduction on market
Anotácia:
V rámci mé diplomové práce bych chtěla navrhnout a připravit účinnou a efektivní strategii při uvádění nového výrobku na trh. Cílem je dostat co nejkratší cestou výrobek do povědomí veřejnosti. V teoretické části se zabývám definicí marketingu, výběrem cílového trhu, analýzou konkurence, chováním spotřebitele a tím, jak má vypadat marketingový plán a marketingový mix spolu s dalšími pojmy, které jsou …viac
Abstract:
As part of my thesis, I would like to devise and prepare an effective strategy for launching a new product on the market. The aim is to make the product known to the public in the shortest possible way. In the theoretical part, I deal with the definition of marketing, selection of the target market, analysis of competition, consumer behavior and what the marketing plan and marketing mix should look …viac
 

Kľúčové slová

Marketing produkt analýza propagace.
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2021
Identifikátor: https://is.vsh.cz/th/y6g4a/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2021
  • Vedúci: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
  • Oponent: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze

Institute of Hospitality Management in Prague

Master programme / odbor:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Marketing Management in Hospitality and Tourism Industry