Zavedení nového výrobku na trh – Bc. Natálie Vymětalová
Bc. Natálie Vymětalová
Diplomová práce
Zavedení nového výrobku na trh
New product introduction on market
Anotace:
V rámci mé diplomové práce bych chtěla navrhnout a připravit účinnou a efektivní strategii při uvádění nového výrobku na trh. Cílem je dostat co nejkratší cestou výrobek do povědomí veřejnosti. V teoretické části se zabývám definicí marketingu, výběrem cílového trhu, analýzou konkurence, chováním spotřebitele a tím, jak má vypadat marketingový plán a marketingový mix spolu s dalšími pojmy, které jsou …víceAbstract:
As part of my thesis, I would like to devise and prepare an effective strategy for launching a new product on the market. The aim is to make the product known to the public in the shortest possible way. In the theoretical part, I deal with the definition of marketing, selection of the target market, analysis of competition, consumer behavior and what the marketing plan and marketing mix should look …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/y6g4a/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2021
- Vedoucí: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
- Oponent: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VYMĚTALOVÁ, Natálie. \textit{Zavedení nového výrobku na trh}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/ngx2n6/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketingový management v cestovním ruchu a hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Marketingová propagace produktu Face - up!
Lucie Ramplová -
Propagace regionálních produktů pomocí digitálního marketingu
Kateřina Tesařová -
Orchestration tool for the modular computing subsystem of the ANALYZA platform
Richard Kyčerka -
Plán na podporu oživení Evropy - Recovery plan. Analyza evopských předpisů a jejich dopad do národního práva
Ivo Šťastný -
Fundamentální analyza akcie Exxon Mobil Corporation
Anastasiia Mamleeva -
Analyza vybranych rizik pro mestskou cast Prahy 4
Kamila Drapalova -
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková