Školní připravenost a zralost u dětí s vývojovou dysfázií – Eliška ŠVIHLOVÁ
Eliška ŠVIHLOVÁ
Bakalářská práce
Školní připravenost a zralost u dětí s vývojovou dysfázií
School readiness and maturity in children with specific language impairment
Anotace:
Ač děti s vývojovou dysfázií často spadají do kategorie dětí s odloženou povinnou školní docházkou, není problematika jejich školní připravenosti a zralosti odbornou veřejností příliš řešena. Kvůli nastavení obecných parametrů diagnostiky školní připravenosti a zralosti, nemusí být pro tyto děti vhodně konstruována. Cílem této práce je tedy modifikovat část tohoto materiálu právě pro děti s vývojovou …víceAbstract:
Although children with specific language impairment often fall into the category of children with delayed compulsory school attendance, the issue of their school readiness and maturity is not much addressed by the professional public. Due to the setting of general parameters of school readiness and maturity diagnostics, it may not be properly designed for these children. The aim of this work is to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Ivana Pospíšilová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠVIHLOVÁ, Eliška. Školní připravenost a zralost u dětí s vývojovou dysfázií. Olomouc, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - intervence
Práce na příbuzné téma
-
Formy a rozsah logopedické péče v prvních a druhých třídách vybraných základních škol v Hradci Králové a Pardubicích
Veronika Strouhalová -
Diagnostika školní zralosti a připravenosti- komparace mateřské školy Montessori a běžné mateřské školy
Lenka Saparová -
Školní zralost a připravenost (diagnostika a intervence jako nástroje prevence školního neúspěchu)
Magdaléna ČÍŽKOVÁ -
Školní zralost a školní připravenost dětí předškolního věku v mateřské škole a v lesní mateřské škole
Eva VEŘMIŘOVSKÁ -
Rodinné prostředí a jeho vliv na školní zralost a školní připravenost dítěte.
Soňa STARYNSKÁ -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy, školní zralost a připravenost
Martina Šenková -
Školní zralost a připravenost dětí předškolního věku v rámci běžné mateřské školy a v mateřské škole využívající Montessori koncepci vzdělávání
Martina ZÁLEŠÁKOVÁ -
Pohled vybraných učitelů na emoční a sociální zralost u dětí při přechodu z mateřské školy do základní školy
Simona Petrů
Název
Vložil
Vloženo
Práva