Role médií ve formování sebepojetí mladých žen – Lucie HARTMANNOVÁ
Lucie HARTMANNOVÁ
Bakalářská práce
Role médií ve formování sebepojetí mladých žen
The role of media in self-concept formation of young women
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tělesným sebepojetím mladých žen a také vztahem mezi mediálním zobrazováním ženského těla v podobě štíhlého ideálu krásy a rolí tohoto zobrazení na vnímání vlastního těla žen v kontextu sebepojetí. V teoretické části jsou charakterizovány pojmy sebepojetí, tělesné sebepojetí, postoj žen k vlastnímu tělu a ideál tělesné krásy. Věnují se také zobrazování ženského těla v médiích …víceAbstract:
The Bachelor thesis deals with the media image of the female body in the form of ideal slim beauty. It also explores the role this image has on the body perception considering physical self of young women and global self-concept. The theoretical part explains the self-concepts, physical self-concept, women's attitude to their own bodies and the ideal of physical beauty. The attention is also focused …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. František Baumgartner, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HARTMANNOVÁ, Lucie. Role médií ve formování sebepojetí mladých žen. Ostrava, 2017. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Tělesné sebepojetí u žáků 2.stupně ZŠ
Daniela PREMUSOVÁ -
Tělesné sebepojetí adolescentů
Marie KÖRNEROVÁ -
Vliv intervence tanečně-pohybové terapie na tělesné sebepojetí zúčastněných žen
Anna BROŽOVÁ -
Tělesné sebepojetí žen v době mediálně konstruované reality
Aneta KLUSÁKOVÁ -
Ideál krásy jako faktor ovlivňující tělesné sebepojetí dívek madšího školního věku
Veronika Kubíčková -
Vliv reklamy na tělesné sebepojetí u mužů
Anna Židlíková -
Tělesné sebepojetí napříč generacemi u žen
Anna UREŠOVÁ -
Ideál ženské krásy a jeho souvislosti s vnímáním body image v prostředí sociální sítě Instagram
Martina Homoláková