Vstup českej firmy na čínsky trh s bio a nanotechnológiami – Adam Ostrihoň
Adam Ostrihoň
Diplomová práce
Vstup českej firmy na čínsky trh s bio a nanotechnológiami
Vstup českej firmy na čínsky trh s bio a nanotechnológiami
Anotace:
Cieľom tejto práce je identifikovať najvhodnejšiu metódu vstupu pre českú firmu na čínsky trh s bio a nanotechnológiami a zhodnotiť sektor bio a nanotechnológii v Číne. Cieľ práce bude dosiahnutý pomocou analýzy, syntézy a zberu dát z dostupných zdrojov vrátane informácii poskytnutých od členov bio a nanotechnologickej firmy Nafigate, ktorá sa sama na čínsky trh rozhodla vstúpiť v roku 2011. Práca …víceAbstract:
Goal of this thesis is to identify best way of entry for Czech company on Chinese market with bio and nanotechnologies and evaluate bio and nanotechnology industry in China. Goal of a thesis will be acomplished through analysis, synthesis and collection of data from available sources including information from members of bio and nanotechnology company Nafigate, which decided to enter Chinese market …víceAbstract:
Cieľom tejto práce je identifikovať najvhodnejšiu metódu vstupu pre českú firmu na čínsky trh s bio a nanotechnológiami a zhodnotiť sektor bio a nanotechnológii v Číne. Cieľ práce bude dosiahnutý pomocou analýzy, syntézy a zberu dát z dostupných zdrojov vrátane informácii poskytnutých od členov bio a nanotechnologickej firmy Nafigate, ktorá sa sama na čínsky trh rozhodla vstúpiť v roku 2011. Práca …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 9. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69309
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2017
- Vedoucí: Jana Vlčková
- Oponent: Cristina Procházková Ilinitchi
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69309
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Evropská integrace
Práce na příbuzné téma
-
Possibility of a Czech company doing business in China
Yuan Xu -
Employees' attitude toward remote work and its challenges in practice after COVID-19 restriction in China : A case study of an E-commerce company
Xin Yao Lu -
Vstup firmy na zahraniční trh. Případová studie expanze e-shopu na německý trh
Filip Švabovský -
Pracovní trh České republiky v kontextu zahraniční pracovní síly (Pracovní trh zahraničních osob v ČR)
Luboš Zíka -
Metody vstupu na zahraniční trh se zaměřením na švédský trh
Nikola Chalupská -
Kritická analýza vstupu společnosti na německý trh a porovnání s analýzou expanze společnosti na polský trh
Roman Novák -
Trh práce ve vybraném regionu
Klára Široká -
Strategie vstupu firmy na zahraniční trh
Michal Anestis