Projekt zavedení nové Corporate Identity u privátní televizní stanice RTL2 – Bc. Martina SIMON
Bc. Martina SIMON
Diplomová práce
Projekt zavedení nové Corporate Identity u privátní televizní stanice RTL2
Project - implementation of a new Corporate Identity of the private television station RTL 2
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na jednu část podnikové identity, a to podnikový design. Hlavním cílem této práce je vypracování projektu na inovaci podnikového designu společnosti RTL II. V teoretické části jsou definovány pojmy jako podniková kultura, identita či televizní trh. Praktická část se zaměřuje na představení společnosti RTL II, kritickou analýzu její činnosti i podnikové identity a samotný …víceAbstract:
Graduation work is oriented on one part of the corporate identity, which is the corporate design. The main goal (purpose) of this piece is developing a project of innovation of the corporate design of RTL II. In the teoretical part there are definitions of notions such as corporate culture, identity and television market. The practical part is focused on the pres-entation of RTL II, critical analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2006
Identifikátor:
3941
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2006
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SIMON, Martina. Projekt zavedení nové Corporate Identity u privátní televizní stanice RTL2. Zlín, 2006. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 12. 05. 2006
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Podniková identita a image značky Avast na trhu Spojeného Království
Ondřej Drápalík -
Podniková kultura a identita firmy Sephora s.r.o.
Huyen Anh Ha -
Podniková identita a image neziskové organizace
Adéla Kocourková -
Podniková kultura a identita leteckých společností
Tereza Krátká -
Podniková kultura a identita firmy BAUMAX s.r.o.
Denisa Dufkova -
Podniková identita
Jana Krupičková -
Podniková identita
Lucie Trunecká -
Podniková kultura
Kristýna Přívratská