Customer satisfaction with internet banking in Kyrgyzstan – Bermet Almazbek Kyzy
Bermet Almazbek Kyzy
Bakalářská práce
Customer satisfaction with internet banking in Kyrgyzstan
Abstract:
This thesis investigates the current state of the art of quality of e-banking services in Kyrgyzstan, as there is an intensive Internet users growth. The main purpose of the thesis is to investigate the impact of internet banking on customer satisfaction in Kyrgyzstan. To assess the current state of internet banking in Kyrgyzstan, examine the relationship between the dimensions of internet banking …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Miloš Ulman, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Analysis of Customer Satisfaction in Czech Teahouses
Diana Korosteleva -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Viktor Terez -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Kateryna Grydasova -
Customer satisfaction and how to measure it
Davit Sioridze -
Factors determining the loyalty of customers using private banking services in the Czech Republic
Karel Huk -
Internet banking v podmienkach slovenských bánk
Ingrid Pastoreková Hegyiová
Název
Vložil
Vloženo
Práva