Ing. Tomáš Tuč

Bachelor's thesis

Návrh strategie zavádění nového produktu na trh

Strategy proposal for launching a new product on the market
Abstract:
Cílem práce byla analýza marketingového postupu a návrhu strategie zavádění nového výrobku na trh. Součástí práce je nejen navržení nejvhodnější strategie pro konkrétní výrobek, ale také jeho posouzení z hlediska marketingového mixu, zkoumání jeho silných a slabých stránek, porovnání jeho kvality s jinými výrobky na trhu, analýza vnitřního a vnějšího prostředí společnosti a také analýza specifik daného …more
Abstract:
The aim of the thesis was to analyze marketing procedures and strategy proposal for introducing of the new product to the market. The thesis does not cover only proposal of the most suitable strategy for this new product but also assessment of the product from marketing mix point of view, investigation of strong and weak aspects, comparison of the qualities with another products on the market, analysis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 3. 2006

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 9. 2006
  • Supervisor: Ing. Tomáš Urbánek
  • Reader: Ing. Magdaléna Svobodová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting