Návrh strategie zavádění nového produktu na trh – Ing. Tomáš Tuč
Ing. Tomáš Tuč
Bachelor's thesis
Návrh strategie zavádění nového produktu na trh
Strategy proposal for launching a new product on the market
Abstract:
Cílem práce byla analýza marketingového postupu a návrhu strategie zavádění nového výrobku na trh. Součástí práce je nejen navržení nejvhodnější strategie pro konkrétní výrobek, ale také jeho posouzení z hlediska marketingového mixu, zkoumání jeho silných a slabých stránek, porovnání jeho kvality s jinými výrobky na trhu, analýza vnitřního a vnějšího prostředí společnosti a také analýza specifik daného …moreAbstract:
The aim of the thesis was to analyze marketing procedures and strategy proposal for introducing of the new product to the market. The thesis does not cover only proposal of the most suitable strategy for this new product but also assessment of the product from marketing mix point of view, investigation of strong and weak aspects, comparison of the qualities with another products on the market, analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 3. 2006
Identifier:
https://is.sting.cz/th/a2xmi/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 9. 2006
- Supervisor: Ing. Tomáš Urbánek
- Reader: Ing. Magdaléna Svobodová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Bachelor programme / field:
Economy and Management / Organization and Management of small and medium sized firms
Theses on a related topic
-
Analýza vnitřního a vnějšího prostředí organizace a její využití ve strategickém plánování
Pavel Vávra -
Analýza vnějšího prostředí na zvoleném podniku.
Šárka Radová -
Analýza vnějšího prostředí na zvoleném podniku.
Miroslava Nová -
Analýza vnějšího prostředí vybraného podniku
Tereza NOVÁKOVÁ -
Analýza vnějšího prostředí pro vybraný podnik
Nikola FEJTOVÁ -
Analýza vnějšího prostředí vybrané firmy
Václav HANSA -
Analýza dopadu vnitřního a vnějšího prostředí firmy na strategii a plánování podniku
Kristián Smith -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Marek Leheň