Posouzení nákupní atmosféry retailových jednotek Kenvelo, C&A a New Yorker – Jakub Janhuba
Jakub Janhuba
Bachelor's thesis
Posouzení nákupní atmosféry retailových jednotek Kenvelo, C&A a New Yorker
Evaluation of shopping atmosphere in retail units Kenvelo, C&A and New Yorker
Abstract:
Hlavním cílem bakalářské práce je posouzení nákupní atmosféry třech oděvních řetězců Kenvelo, C&A a New Yorker a jejich následné porovnání. Práce je rozdělena do tří kapitol. První kapitola charakterizuje nákupní atmosféru a prvky, kterými je tvořena. Druhá kapitola je zaměřena na představení hodnocených společností. Třetí a zároveň poslední část práce analyzuje nákupní atmosféru vybraných prodejen …moreAbstract:
The main objective of the thesis is to evaluate shopping atmosphere in three clothing chains Kenvelo, C&A and New Yorker. Thesis is divided into three chapters. The first chapter characterizes shopping atmosphere and elements, which creates this atmosphere. The second chapter describes companies Kenvelo, C&A and New Yorker. The third chapter analyses shopping atmosphere in these shops using two research …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 10. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/38083
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2013
- Supervisor: Hana Chylíková
- Reader: Ivana Topolová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/38083
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tereza Silná -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Adéla Fialová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Lenka Švejdová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Lenka Špalková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Jakub Tolar -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tereza Smejkalová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Markéta Strnadová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Kateřina Dušková