Analýza reklamních spotů v rámci Super Bowlu – Petra Maršánová
Petra Maršánová
Bakalářská práce
Analýza reklamních spotů v rámci Super Bowlu
Analysis of Advertising Spots in the Frame of Super Bowl
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o světově známém mediálním prostoru na finále amerického fotbalu zvaného Super Bowl. Tento prostor využívají světové značky k propagaci svých produktů a zároveň mezi sebou soutěží o největší přízeň diváků. Divácké ohlasy jsou měřeny pomocí různých mediálních ukazatelů, které vyhodnocují umístění reklam na žebříčku divácké oblíbenosti. Hlavním atributem všech spotů je kreativita …víceAbstract:
This bachelor's thesis discusses the world-famous media space for the finale of American football called Super Bowl. This space is used by global brands to promote their products while also competing to attract the largest audience. The audience responses are measured using a variety of media indicators that evaluate position of ads on the ladder of spectator popularity. The main attribute of all spots …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/45160
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2015
- Vedoucí: Michal Novák
- Oponent: Vladislav Bína
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/45160
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Reklama a média a jejich vliv na člověka
Anastasija Sirůčková -
Reklama v médiích jako atribut formování spotřebních zájmů a preferencí současné generace seniorů
Zoriana Ostrovska -
Media a reklama ve sportu
Tomáš Nagy